English Srpski

  • Sva vozila
  • Premium & Luxury
  • Kombi vozila
Otvori / Zatvori Pretraga

FAQ - Često postavljena pitanja

Zašto Rent 12+ (Poslovni dugoročni najam)?

  • Ulažete minimum vremena, novca i rizika u Vaš vozni park
  • Troškovi najma vozila se obračunavaju kao materijalni troškovi
  • Najmoprimac snosi troškove Poreza na dodatu vrednost i troškove amortizacije samo za period trajanja najma vozila
  • Mesečne rate su nepromenljive što Vam omogućuje kontrolu troškova unutar Vaše kompanije
  • Nemate dugoročnih obaveza – odgovorni ste za vozilo samo u periodu dok ga koristite
  • Rizike vezane za vlasništvo nad vozilom snosi Europcar a ne Vi
  • Jednom mesečnom fakturom pokrivate sve troškove najma vozila
  • Napravljen prema Vašim željama i potrebama

Koje su usluge uključene u Rent 12+?

  • 30.000 km godišnje
  • Kasko osiguranje vozila bez učešća u šteti za prve tri prijavljene štete
  • Održavanje i servisiranje vozila
  • Ugradnja zimskog kompleta guma i skladištenje letnjih guma
  • Paket dodatne opreme (patosnice, prva pomoć, trougao, sajla za vuču i komplet sijalica)
  • Zamensko vozilo u trajanju do 30 dana u toku jedne godine u slučaju havarije ili kvara iznajmljenog vozila
  • Europcar Road Assistance (24/7 pomoć na putu)
  • Europcar Privilege card (postanite korisnik kartice i ostvarite niz popusta širom sveta prilikom iznajmljivanja vozila)

Koje dodatne usluge imam na raspolaganju?

U mesečnu cenu najma možemo uključiti i sledeće usluge:

  • Obavezno osiguranje za štete pričinjene trećim licima
  • Registracija vozila, obavljanje tehničkog pregleda
  • Zeleni karton
  • Lično osiguranje vozača i putnika

Servis, registracija – šta mi radimo?

Svi servisi se obavljaju isključivo u ovlašćenim servisima. Vaše je da, kada vozilo signalizira da je vreme za servis, kontaktirate svog Europcar predstavnika, zakažete termin koji Vama najviše odgovara i vozilo odvezete na dogovoreno mesto u dogovoreno vreme. Isti slučaj je i sa obnovama registracija. Od Europcara ćete 30 dana pre isteka registracije, dobiti informaciju gde možete obaviti tehnički pregled, a svu dalju dokumentaciju, odlazak u Mup i izradu novih dokumenata ostavite nama. Za sve ove operacije, Europcar dodatno može da ponudi i uslugu Jockey servisa, kada ćemo preuzeti Vaše vozilo, obaviti servisne operacije, i vratiti vozilo na kućnu adresu.

Vanredno održavanje da li je potrebno uključiti – šta je naš savet?

Naše dosadašnje iskustvo pokazalo je da sve vanredne aktivnosti zavise od vašeg stila vožnje i načina ekspolatacije vozila i da je nezahvalno, a i nepotrebno da svakog meseca kroz ratu plaćate uslugu koju možda nećete ni koristiti. Zato je naš savet da vanredno održavanje ne bude deo standardnih usluga uključenih u ratu, već da kad, i ako do vanredne operacije dođe jednokratno dodamo tu uslugu.

Koje su mogućnosti po isteku perioda najma?

Postoje tri mogućnosti po isteku perioda najma vozila:

  • da vratite vozilo, bez ikakvih daljih obaveza
  • da otkupite vozilo po unapred utvrđenoj ceni čime ne snosite rizik pada tržišne vrednosti vozila
    (odluku o kupovini vozila ne morate da donesete prilikom potpisivanja Ugovora već najkasnije 30 dana pre isteka Ugovorom određenog perioda najma)
  • da iznajmite novo vozilo

Šta se dešava i koliko me košta ranije vraćanja vozila?

U slučaju ranijeg prekida Ugovora, obračun je definisan Opštim Uslovima najma, a zapravo se nadoknađuje razlika između vrednosti vozila u knjigama i realne tržišne vrednosti vozila u momentu prekida, koju određuju 3 nezavisna autoprocenitelja (dilera). Ukoliko Vi, kao korisnik, možete da ponudite bolju otkupnu vrednost u momentu prekida, ista može biti prihvaćena, a razlika koja se nadoknađuje umanjena.

Kakve konkretno savete možete da mi date oko korišćenja vozila u toku eksploatacije?

U slučaju ranijeg prekida Ugovora, obračun je definisan Opštim Uslovima najma, a zapravo se nadoknađuje razlika između vrednosti vozila u knjigama i realne tržišne vrednosti vozila u momentu prekida, koju određuju Naš savet je da uvek da vozilo adekvatno eksploatišete, ponašate se prema njemu kao prema svom vlasništvu, a da se za bilo koji problem koji se javi, nedoumicu ili savete i dodatna pitanja obratite našoj fleet podršci koja se u svakom momentu trudi da Vas posavetuje i pomogne najbolje što može.

Da li radite sa fizičkim licima?

Trenutno još uvek ne. Najmoprimac može biti samo pravno lice.

Vama vozila pomažu da obavite svoj posao, ona nisu Vaš posao!

Ona su Europcar-ov posao!

 

Pozovite svog Europcar predstavnika!

 

+381 11 785 2788

[email protected]